ارتھنگ کتنے طریقوں سے کی جاتی ہے؟ ، ارتھنگ کیسے کی جاتی ہے؟

کوئی برقی آلات جس میں دھاتی باڈی ہو؟ اس کی ارتھنگ بہت ضروری ہے۔ ہر گھر اور دفتر کی عمارت میں ارتھنگ بہت ضروری ہے۔ یہ ارتھنگ کیسے کی جاتی ہے، ہم آج کے اس مضمون میں پڑھنے جا رہے ہیں۔

ذیل دو طریقوں

  1. ارتھنگ
  2. جاتی

ارتھنگ کتنے طریقوں سے کی جاتی ہے؟ ، ارتھنگ کیسے کی جاتی ہے؟

درج

प्लेट अर्थिंग कैसे कैरे हैं?

ہے۔ کاپر میٹل یا جی آئی پلیٹ پلیٹ ارتھنگ کے لیے استعمال ہوتی ہے۔

پلیٹ ارتھنگ کے لیے، زمین میں 3 میٹر گہرائی تک 90×90 سینٹی میٹر گڑھا کھودا جاتا ہے۔

ارتھ پلیٹ  کا سائز کیا ہونا چاہیے

اس گڑھے میں، 60 سینٹی میٹر لمبی × 60 سینٹی میٹر چوڑی اور 3.15 ملی میٹر موٹی تانبے کی پلیٹ یا 60 سینٹی میٹر لمبی × 60 سینٹی میٹر چوڑی اور 6.3 ملی میٹر موٹی GI پلیٹ کو ارتھ الیکٹروڈ کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔

اس پلیٹ کے ساتھ 19 ملی میٹر اور 12.7 ملی میٹر قطر کے دو پائپ جڑے ہوئے ہیں۔ ایک چمنی 19 ملی میٹر قطر کے پائپ کے اوپری سرے سے منسلک ہے۔ ارتھ الیکٹروڈ ایک کھلی تانبے/جی آئی تار کو ریت (ریت) سے جوڑنے کے لیے 12.7 ملی میٹر قطر کے پائپ کے ذریعے زمین سے نکالا جاتا ہے

، نمک اور کوئلہ زمین کے الیکٹروڈ کے گرد 15-15 سینٹی میٹر کی ایک کے بعد ایک تہہ پھیلا دیا جاتا ہے۔ اس قسم کی پرت 90 سینٹی میٹر تک رکھی جاتی ہے۔

باقی گڑھے کو کالی مٹی سے بھرنے کے بعد، عام طور پر 2.5 میٹر کے بعد ارتھ کنڈکٹر والا پائپ نکل آتا ہے، جہاں ارتھنگ کنکشن کرنا ہوتا ہے۔ وہ پائپ جس کے اوپری سرے پر ایک فنل ہوتا ہے۔

اس پائپ کے ارد گرد 30 سینٹی میٹر × 30 سینٹی میٹر کا سیمنٹ کنکریٹ کا ٹینک زمینی سطح سے نیچے بنایا گیا ہے، اور اسے کاسٹ آئرن کے ڈھکن سے ڈھانپ دیا گیا ہے۔

اس طرح مین سوئچ اور ارتھنگ کنڈکٹر کو وہاں سے مطلوبہ جگہ پر ارتھنگ کرکے ارتھنگ کی جاتی ہے۔

generating stations and subاس قسم کی ارتھنگ

پائپ ارتھنگ میں کی جاتی ہے | پائپ ارتھنگ پائپ ارتھنگ

Pipe Earthing In Hindi

کرنے کے لیے زمین میں 70 سینٹی میٹر لمبا، 70 سینٹی میٹر چوڑا اور 3.75 میٹر گہرا گڑھا بنایا جاتا ہے۔ اس گڑھے میں ارتھ الیکٹروڈ کے طور پر 38 ملی میٹر قطر اور 2 میٹر لمبا جی آئی پائپ استعمال ہوتا ہے۔

اس پائپ کی پوری سطح پر 12 ملی میٹر کے سوراخ بنائے گئے ہیں۔ جو آپس میں 7.5 سینٹی میٹر کے فاصلے پر بنائے جاتے ہیں۔ اس طرح کے دو جی آئی پائپ، ایک 19 ملی میٹر قطر میں سے ایک اور 12.7 ملی میٹر قطر میں سے ایک، ساکٹ کو کم کرنے کی مدد سے اس ارتھ الیکٹروڈ سے جڑے ہوئے ہیں۔

ایک چمنی 19 ملی میٹر قطر کے پائپ کے اوپری سرے سے منسلک ہے۔ ارتھنگ کو پانی دینے کے لیے فنل استعمال کیے جاتے ہیں۔ ایک کھلا کنڈکٹر ارتھ الیکٹروڈ ارتھ لیڈ سے منسلک ہوتا ہے اور اسے 12.7 ملی میٹر قطر کے پائپ کے ذریعے باہر لایا جاتا ہے۔

اس کا مقصد یہ ہے کہ زمین کا ڈھکن کہیں سے خراب نہ ہو۔

نیچے سے 15-15 سینٹی میٹر کے وقفے سے زمین کے الیکٹروڈ کے گرد ریت (ریت)، چونا اور کوئلہ کی تہہ بہ تہہ پھیلی ہوئی ہے۔

زمین کے الیکٹروڈ کے اوپر کا گڑھا مٹی سے ڈھکا ہوا ہے۔

ارتھ کنڈکٹر، جسے 12.7 ملی میٹر قطر کے پائپ سے نکالا جاتا ہے، زمین کے نیچے 60 سینٹی میٹر کے ذریعے اس جگہ پر بھیج دیا جاتا ہے جہاں ارتھنگ کی جانی تھی۔

چمنی کے ارد گرد 30×30 سینٹی میٹر سائز کا سیمنٹ کنکریٹ کا ٹینک بنایا گیا ہے۔ یہ ایک کاسٹ آئرن ڑککن کے ساتھ احاطہ کرتا ہے.

اس قسم کی وائرنگ کم اور درمیانے وولٹیج کی تنصیبات کے لیے کی جاتی ہے۔

ارتھنگ میں نمک اور کوئلہ کیوں ڈالا جاتا ہے؟ ارتھنگ میں نمک اور کوئلہ کیوں استعمال کیا جاتا ہے؟

Earthing me Namak aur koyla kyon sakte hain?

ارتھنگ کے دوران زمین کے الیکٹروڈ کے گرد نمک اور کوئلہ ڈالا جاتا ہے۔ کیونکہ نمک زمین کی الکلی کو جذب کر لیتا ہے۔ اور کوئلہ مٹی کو نم رکھتا ہے۔ جس کی وجہ سے زمین کی چالکتا بڑھ جاتی ہے۔ زمین کی چالکتا زیادہ ہوگی تب ہی لیکیج کرنٹ آسانی سے زمین میں جائے گا۔

ارتھنگ میں پانی کیوں ڈالا جاتا ہے؟

گرمی کے موسم میں زمین سوکھ جاتی ہے۔ جس کی وجہ سے جمیم کی چالکتا کم ہو جاتی ہے۔ زمین میں نمی بڑھانے کے لیے ارتھنگ میں فنل کے ذریعے پانی ڈالا جاتا ہے۔ ارتھنگ کے فنل پر کاسٹ آئرن کا احاطہ رکھا جاتا ہے تاکہ ارتھنگ میں پانی ڈالنے کا راستہ بند نہ ہو۔

Rate this post

اپنی رائے درج کریں۔

%d bloggers like this: